söndag 18 februari 2018

Har jag en sida som är bättre än den andra tro?

Jo, det var dags att ta lite nya bilder. Har använt slut på de andra kan man säga plus att jag bytt glasögon.

Det blev någon timme inne och ute tillsammans med Simon. Inte lätt för honom med en kräsen modell som dessutom tycker det är obekvämt att bli fotograferad...

Observera att nedan bild har stjärnfotografen Malin tagit.
En av mina favoriter. Kanske för att jag känner så mycket för det huset och alla människor som finns där inne och allt viktigt som händer där. Lite bekymrad över utvecklingen är jag som du ser. Platsen är alltså Huvudentrén, Västerås Sjukhus.

Här på en annan plats som ger mig mycket energi - korridoren jag delar med mina allianskollegor. Bäst att passa på att föreviga den. Tanken är ju att vi ska flytta en trappa ner efter valet - där majoriteten håller hus :)
Vi provade om jag hade en bättre eller sämre sida, och det hade jag, men minns inte vilken...

Ja ibland ska man prata om allvarliga saker, då är det bra att se allvarlig ut. Simon tyckte jag spände blicken lite väl mycket i fotografen emellanåt. Men ibland behövs beslutsamhet och tydlighet - det finns i mig också, även om jag oftast har ett leende på läpparna.




Sen finns det så klart några där jag ser glad ut också.


Får vi godkänt, Simon och jag?


/M







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar