fredag 29 december 2017

Nyårsafton och valrörelse - here I come!



Varit hos frissan. Det var väldigt mycket dags för klippning, kan man säga. Men blev sugen på att ändra lite färg också. Så det blev två besök.

Känns spännande inför nästa vecka då jag får höra förslag på hur Kristdemokraternas vallista ska se ut kommande val för regionfullmäktige. Beslut fattas av medlemmarna 20 januari.

Till förra valet hade jag äran att stå högst upp. En viktig förutsättning till att jag sedan fick plats i Regionstyrelsen och arbete som heltidspolitiker. Ett uppdrag jag känner mig långt ifrån färdig med. Vill väldigt, väldigt gärna fortsätta om jag får medlemmarnas och väljarnas förtroende.

Lite uppfräschad känner jag mig nu redo både för nyårsafton och valrörelse.

Är väl bara det där med kläderna till nyårsafton också, men det ordnar sig nog.



Ha en fin kväll!


/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar