onsdag 5 april 2017

Värmen i hjärtat efter " Du är på rätt väg Malin - fortsätt"

Vissa dagar räcker det inte riktigt med kaffe, solsken och choklad för att få upp humöret. Det krävs lite starkare grejer.

En bild på sommar, semester och lugn t ex :)





 
Är liiite för många saker att fundera på och att göra just nu. Skönt att veta att jag rett ut pressade scheman förut och att världen inte går under även om jag inte lyckas bli klar med allt = det blir inte gjort.
 
I vilket fall.
 
Har ätit lunch med en väninna jag har stort förtroende för. Det blev kebabtallrik som vanligt för mig.
 
Hon sa att hon följer min blogg och blir besviken om det inte kommit något nytt inlägg då hon kollar. Sedan de värmande orden: "Fortsätt skriv Malin. Du är på rätt väg!"
 
Åh, det var precis vad jag behövde höra idag! Genast hittade jag lite ny energi.
 
Tänk vilken skillnad några uppmuntrande ord kan göra! Viktigt viktigt att komma ihåg. Uppmuntran till någon kan man klara av att ge varje dag. Det kan spela större roll än man anar.



/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar