lördag 29 april 2017

Och kvällens efterrätt blir...



Jag har faktiskt inte lagat så mycket mat det senaste halvåret av ett gäng olika anledningar, men ikväll blir det trerätters.

Jättekul! Gillar att laga mat. Inte svåra saker. Men goda.

Det blir nubbesallad till förrätt. Ska ju va sill på sista april. Sedan grillad entrecote, pommes, grönsallad och kall jordnötssås.

Och avslutningsvis cheesecake a la Leila.

Det här receptet hade jag inte provat förr. Men blev gott. Fast jag gjorde bara hälften av fyllningen. Leilas recept är goda. Men avsedda för ett helt kompani.






Receptet hittar du här.

Ha en fin dag. Imorgon börjar sommaren!

Jag måste bara säga en sak till.

Jag känner mig så nöjd med min insats de senaste veckorna. Har givit mig själv en klapp på axeln. Gör det du också. Är säker på att du också gjort något riktigt bra de senaste dagarna.

Kram!


/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar