fredag 7 oktober 2016

Det är jättelätt att fixa en festfrisyr - du gör bara så här...



 




Ska på fest snart. Tänkte jag skulle vara lite fin i håret. Kanske sätta upp det. Visst är det snyggt med en sån där "slarvig" knut?
 
Ibland när jag är hos frissan brukar jag be henne (det är oftast en hon) om lite tips. Du gör bara så här... brukar svaret vara. Väl hemma är det långt ifrån jättelätt.
 
Har du provat göra lockar med en plattång? Jag höll på bli galen ett år på nyårsafton. Gick jättebra på den ena sidan, men den andra blev det inga lockar alls...
 
Jag letar nu inspirationsbilder och så har jag bokat in Ronja för att hjälpa mig - samma Ronja som skrivit ett fantastiskt blogginlägg hos mig om livet med diabetes. Läs det här. Och om du redan läst - läs igen. Ger nya tankar varje gång!
 
Ha en nu en skön helg!
 

 /M
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar