söndag 14 augusti 2016

Tre utmaningar väntar kommande vecka - bring it on!




 
 
Jaha, då var sommarlovet i princip slut, liksom semestern = då ska batterierna vara laddade för hösten.
 
Får väl erkänna att det var lite trögstartat förra veckan, men också roligt. Jag tycker som sagt väldigt mycket om mitt arbete och uppdrag.
 
Och veckans tre utmaningar är... trumvirvel...
 
1. Väckarklockan. Även om jag tycker om mitt jobb och gärna går upp tidigt så har jag väldigt svårt för den där väckarklockan. Men det är bara att bita ihop. Det går i alla fall inte att somna om den inte är ställd.
 
 
2. Skolstart. Ja det är kanske inte min utmaning utan barnens, men det blir en utmaning att se till att alla kommer iväg glada och nöjda - även föräldrarna. Bra att första veckan är halv tycker jag.
 
 
3. Hospitering. Jag ska gå bredvid en sjuksköterska på sjukhuset. Blir superspännande, har varit med förut, men inte på den här avdelningen. Jag har uppmanats ta sköna skor. Känns bra att jag tränat benen hela sommaren i löpspåret. Ingen ska inte behöva släpa omkring på en långsam kristdemokrat inte.
 


En fin vecka önskar jag dig!

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar