onsdag 24 augusti 2016

Tack för alla tusentals-besök!











I december 2015 drog jag igång den här bloggen med stor hjälp av Helena Köhl, min politiska sekreterare. Eftersom Helena framgångsrikt bloggat i många år får jag tacksamt ta del av lite tips och erfarenheter.
 
Idag firar jag att min blogg besökts 10.000 gånger!







 
Trumpetfanfar och smaskig kolatårta!
 
Stort tack till alla som läser, gillar och delar. Jag börjar få lite koll på vad ni tycker bäst om att läsa och lyckligtvis sammanfaller det med mina intressen :)
 
Det handlar om:
  • Personliga erfarenheter - mina eller mina gästers
  • Kristdemokraternas kärnfrågor
  • Recept
Hoppas du fortsätter läsa och kommentera!
 
jaha... ville du ha receptet på tårtan också? Det blir i ett senare inlägg när jag smakat och vet att den är god.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar