tisdag 18 juli 2017

50.000 klick! Här är bloggens topps och flopps.

Hurra! Min blogg har blivit klickad på 50.000 gånger - på min födelsedag dessutom.

Tusen tack alla som läser och kommenterar.

Jag har funderat på hur jag skulle fira händelsen och kom fram till att mesta och minst lästa inläggen kanske kunde vara lite kul att dela med mig av. Delar med mig av en vacker sommaräng också!



Minst läst...

Det här inlägget får nog benämnas som en flopp - och det kanske inte var så konstigt att det intresserade så få, eller typ ingen :)

Sen har vi det här inlägget som jag önskar att många fler hade läst. Och jag trodde verkligen det skulle intressera fler.

Det handlar om dyslexi, en fråga jag känner lite extra för, men antagligen gillade ni inte rubriken, eller som Helena sa: Att pröva att ha dyslexi är kanske inte det man vill göra när man kommer hem på fredagkvällen - även om man tycker det är intressant. (Jo, det var en fredagskväll jag la upp inlägget).

Jag ska göra en nytt försök längre fram och be någon berätta hur det är. 

Det mest lästa inlägget har jag inte skrivit själv. Det har skrivits av en fin vän till mig - Charlotte. Och handlar om utbrändhet. Läs här! Ett mycket aktuellt ämne - inte konstigt så många berörs av hennes ord.

Bland det jag skrivit själv så blev det en raket av ett inlägg där jag var så arg så jag höll på att explodera, eller jag gjorde nog det också om jag tänker efter. Bara kände för att skita i allt och gå hem. Det var många som kände igen sig.

Har du förslag på ämne? Hör av dig!

Återigen, tack alla som läser!


/M





2 kommentarer:

  1. Kul med din blogg, när känns det moget för en podcasts ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas nån annan visar vägen på det området 😊

      Radera