söndag 25 juni 2017

Efter 1 miljard varianter är de uppe

Helgen har innehållit midsommarfirande och huspyssel = avkoppling.
.
Fick hjälp av Helena att fixa tavlorna på mitt arbetsrum i vintras. Det blev så fint. Tänkte jag skulle lyckas få till ett kollage med några tavlor jag hade hemma också.
.
Hur svårt kan det va?
.






Ja, det är typ jättesvårt kom jag fram till.
.
Flyttade runt tavlorna på golvet ungefär 1 miljard gånger innan jag bestämde mig. För den som vill prova är ett tips att fota de kombinationer som känns skapliga. Det är helt omöjligt att komma ihåg hur förra varianten var till slut.
.
Ja, ja, nu är dom uppe i alla fall. Och dom sitter rakt vill jag bara påpeka, även om det ser snett ut lite från sidan.


.
Och jag tycker det blev fint.
.
Lite tips från Helena Köhl hur man hänger tavlor hittar du här.
.




/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar