söndag 26 augusti 2018

Vad håller jag på med egentligen

Är det mycket jobb nu Malin? Och vad gör du egentligen så här i valrörelsen?
.
Det är två vanliga frågor. Tänkte försöka göra en liten lista på vad jag gjort senaste veckorna som exempel. Få se nu...




Skrivit och lämnat in motion om att utveckla glesbygdsmedicin i Västmanland. Till det också ett pressmeddelande (som inte var tillräckligt intressant för media), och en film till Facebook.


Gjort ett antal dela-bilder, annonser och inlägg på KD Region Västmanlands Facebook.
Uppdaterat mitt Instagram, flera gånger varje dag.
Slarvat lite med bloggen har jag gjort...
.
Kampanjat i Köping - flera gånger, Fagersta, Sala, Västerås och Hallstahammar.


Hjälpt till att måla valstugan
Valplaneringsmöten
Skapat och delat flygblad




Direktsänd radioduell mot miljöpartiet om utmattning.
Direktsänd valdebatt i radion.
Fått ett och annat psyk-bryt när jag inte förstår mig på vare sig Instagrams eller Facebooks logik.


Besökt flera olika föreningar.
Och så stått i valstugan.
Svarat på ett otal kommentarer på Facebook, däribland de som tycker KD inte gjort någonting senaste fyra åren...


Det är väl ett litet urval av saker som händer just nu. Och ungefär det jag kommer göra kommande två veckorna också. Fast då i ännu lite högre tempo.


Sen ska jag glädjas åt ett gott valresultat. Inte för min skull utan för att Västmanland behöver mer av kristdemokrati.


/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar