söndag 14 maj 2017

Fortsätter med bloggen ett tag till



När jag började med bloggen för drygt ett år sedan visste jag inte riktigt vad det skulle bli av det hela, men jag ville prova i alla fall.

Jag har ofta känt behov av en plats där jag kan förklara min syn på saker och ting. Det är mycket som produceras, men som tidigare aldrig syns. Nu finns en plats.

Jag har också velat berätta om vad det innebär att vara politiker. Det är många som undrar just det.

Bloggandet och skrivandet är verkligen roligt - det ger mycket mer energi än det går åt. Faktiskt mycket mer än jag kunnat föreställa mig i förväg.

Mest oväntat, roligt och viktigt har det varit och är det när jag har gäster som skriver.

Därför - jag fortsätter ett tag till.

Hoppas du hänger med!


/M

2 kommentarer:

  1. Läser varje inlägg som görs här. Intressant, nyttigt och inspirerande att läsa om det jobb du lägger ner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Uppskattar kommentarer mycket!

      Radera