torsdag 1 december 2016

Men varför ska jag rösta på dig då Malin?



 
 
Varför ska jag lägga min röst på dig och KD? Vad spelar det för roll?
 
Mitt första korta svar brukar vara: Om du tror att människor behöver en liten gemenskap för att må bra. Då ska du rösta på Kristdemokraterna. Att jämföra med "ensam är stark" eller "kommunen tar hand om mig".
 
Att få ge den som så önskar en uppfattning om vad KD Västmanland och jag står för - är den engentliga anledningen till min julkalender på bloggen.
 
Sen är det så (detta är högst personligt, men man får önska sig saker till jul...), att för min egen del så tycker jag också det ska bli superkul att få berätta om en massa saker som finns i mitt huvud och som bara väntar på att bli berättade om.
 
Och det är viktigt att ha kul på jobbet, eller hur?!
 
Luckorna kommer främst finnas på Facebook-sidan "Kristdemokraterna i Landstinget Västmanland".
 
Gilla den, om du vill hänga på i luck-öppningen, så kanske det blir lite lättare när valdagen närmar sig, åtminstone vad gäller ett parti.
 
Och passa på att kommentera och önska dig lite du med, så här till jul :)
 
 
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar