onsdag 30 november 2016

Malins adventskalender - en ny lucka varje dag

Ni vet det här med önskelista till jul. Ju äldre man blir desto svårare blir det att komma på något man behöver och vill ha - i alla fall saker som går att köpa för pengar och som kan läggas i ett paket.

Som politiker i opposition känner jag titt som tätt att det är en massa saker jag önskar, dvs sådant jag skulle vilja ändra på eller föreslå, men det blir lite svårt att göra motioner av alla förslag.
Så kom Helena med idéen att jag kunde bjuda er på en adventkalender med luck-öppning varje dag fram till jul. Då kan jag alltså berätta om ett gäng saker jag önskar för Västmanland, och så har ni  möjlighet att tycka till om alla önskningar!

Bra va?!


TÄVLING!!!



Tävlingar är alltid trevliga. Så jag tänkte att vi kör en tävling i samband med den här adventskalendern!

Dessa 2 moment behöver du genomföra för att ha chans att vinna:

Gå in på Facebook och Dela en eller flera av mina luck-öppningar, samt skriv din egen högsta önskan inför jul, så är du med och tävlar om ett fint pris som jag delar ut i mellandagarna! Mer om det lite längre fram.


Imorgon börjar vi! Du hänger väl med?

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar