fredag 23 september 2016

Så blev det när frissan fick välja hårfärg

 
 
 
 
Ibland behöver man piffas till lite. Det mår man bra av.
.
Idag var jag till frissan för att färga bort några grå. Är det ett område det finns väldigt mycket valfrihet inom så är det hårmode. Val av frisörsalong och frisör och sedan frisyrer, färger och produkter. Det blir lite för många val och beslut för min smak så när jag väl valt frisör brukar den personen få hjälpa till med resten av alla val.
 
 

Före och efter
 

Det är så många beslut att fatta i min roll som politiker så i andra sammanhang kan jag tycka det är skönt att lita på någon annans kompetens och förmåga. Lite läskigt att släppa kontrollen, men en bra övning. Och det har funkat bra de allra flesta gångerna hittills, men inte alltid...
 
Så idag fick Jeanette föreslå hårfärg. Det blev bl a 6 N och 8 N med 6%, sen lite annat och avslutningsvis 10 M över hela.
 
Känner mig nöjd!
 
 
 

 



 
 
Ha en fin helg!
 
 
/M
 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar