lördag 26 december 2015


Såhär såg jag ut när jag var värdinna för festen vi hade vid Rikstinget här i Västerås i oktober. Temat var 60-talet (det kanske framgår) och bland annat serverade vi varmkorv och Pucko som vickning. Uppskattat!

Kan det vara en klänning att plocka fram till nyårsafton kanske?


Hej annandagen!

Julgran, klappar och mat, och så glada barn förstås. Julen fortgår precis som planerat, i år igen! Skönt med traditioner att luta sig mot :-)

Det blir alltid samma visa när jag är ledig några dagar i sträck, tankarna börjar snurra. Det är så mycket jag vill göra, förändra, förbättra och utveckla. Idéerna tar aldrig slut. Och det är väl tur det?!

Som den här saken jag såg i Computer Sweden, vilken bra grej!

När kan det bli aktuellt i Västmanland mån tro? Det kan nog ta ett tag med tanke på hur rädda de rödgröna tycks vara för den tekniska utvecklingen i vården...

Fortsatt fin helg då!

/M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar