måndag 10 april 2017

Nya bilderna - men är det jag?

 
 
Har tränat några gånger med Helena vid kameran nu.
 
Jag tycker nog det går bättre och bättre, men inte är det lätt att vara modell. Inte särskilt glamoröst heller. Hungriga blev vi också. Fick fylla på med kebabtallrik efter halva tiden.
 

 



Den här gången försökte vi också få till bilder där jag inte ser superglad ut på miljöer runt sjukhuset.





 
 
Är alltid fascinerad av att jag i förväg inte förstod hur  bilden skulle komma att se ut, alltså kompositionen. Som bilden i trappan. Tydligen är det bra med diagonala linjer i en bild men dessutom passar hårfärgen ihop med ledstången, som ett exempel.
 
 

 
 
Jag känner mig nöjd. Jag känner igen mig.
 
Får väl försöka få bort gamla loggan på kavajslaget med photoshop :)
 


/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar